Papatya-eylul88 Çözüm bulan varmi bebegine attirabilen varmi postlarjn nerdeyse hepsini okudum ama bisey bulamadim.2 aylik bebegim
kums Papatya-eylul88 geçen hafta benim 6 buçuk aylık kizimda öksürük ve çok balgam vardi nebuluzator hava verdik biraz sonra burnunu çektim oksuruyordu baya tam öksürürken hep kafasını öne yatırıp sırtına vurdum bir kaç kez yetişkin gibi balgam attı şu an iyi çok şükür
rumy007 Papatya-eylul88 bizdede aynı 2 aylik olduk hirilti vardı doktor nebuzilator le buhar vermemi söyledi ve çok şükür hirilti geçti balgami yumuşatti gün içinde ve geceleri yapıyorum
efelinamoms Papatya-eylul88 hava verdikten sonra boyun kismina yakın elinizi ucgen sekilde bukerek pat pat vurun hava verdikten sonra oksurmeside ise yaradigini gosteriyor mutlaka burnunu temizleyin
Papatya-eylul88 gulten01 evet hava veriyorum ama bisey sorcam hava veriyorum sonra hemen bogzinda balgam sesi başliyor tekrar normal mi iyimi kotumu bilemedim