Dilekkkk19 canım ben 3 kg’a bir 1:30 çorba kaşığı maya koyuyorum 5 kg’a da iki 2:30 kaşık öncelikle sütü güzelce kaynatıyorum 20 dakika dibi tutmayacak şekilde ondan sonra ılıdıgı zaman ben biraz soğuk havalarda ılıkdan birtık sıcak mayalıyorum yazın ise normal ılık mayalıyorm önce yogurdu karıştırıyorum sonra o alınmış olan sütten alıyorum alıyorum karıştırıyorum ayran gibi sonra döküyorum bir tur karıştırıyorum sonra kapatıyorum saat kurarım ya da aklımda tutarım 5 saat geçirme eksi olursa yoksa 5 saat sonra kaya gibi tutuyor sonra fazla suyunu kaşıkla alırım ya da bez peçete ile istersen alma sen bilirsin çok sallamadan hemen dolaba koyuyorum bir gün ağzı açık sonra bir gün. Sonra yiyoruz 🩷🩷🩷🩷 yerinden oynatma 5 saat mayalanırken Bu arada komşumdan felan da alabilirsin maya ben bir de şöyle yapıyorum yogurdum ekşi ise şeker katıp karışmıyorum sonra mayalıyorum