Merhabalar,
Yaşadığım travmatik sünnet sonrası da sizden Ankara’da takipli olduğunuz ilgili,sorularınızı rahatça sorduğunuz bir şey olduğunda hep gittiğiniz bir hastane, doktor tavsiyesi istiyorum. Doğumum Gazi Üniversitesinde oldu. Doktorum için orada oldum ama sonraki süreçten memnun kalmadım. Şehir Hastanesine geçtim orada gittiğimiz doktor da boy kilo söyleyip yolluyor bir şey sorulmuyor bile. Özel olur devlet olur Çankaya’da oturuyoruz. Siz Ankara’da nereye götürüyorsunuz memnun musunuz? Aynı zamanda memnun olmadığınız yerleri de yazarsanız dikkat edelim. En yakınımda Acıbadem,Lösante var.