Merhaba güzel anneler 🤗
beş aylık oğlum benimle uyumaya alıştı beşiğinde yarım saat duruyor gece boyunca sürekli uyanıyor yanımda ise saatlerce gayet huzurlu bir şekilde uyuyor. Gündüzleri kendi beşiğinde uyuyor ama . Geceleri onu beşiğe koyduğumda bende uyuyamıyorum onsuz şuan oda bende halimizden memnunuz ama ileride bu benim için probleme dönüşür mü bebeğim nasıl olur o zaman düşünmeden de edemiyorum . Sizce bu ileride bizim için sorun olur mu ?
düşüncelerinizi merak ediyorum.