Kızlar selam işe başlayacağım yakın zamanda aktif olarak emzirdiğim için günde bir kere sağım yapabildim bazen 90 cc attım buzluğa bazen 120 cc bebeğime 120 cc vermem gerekiyor diyelim 90 cc üstünü bir sonraki günün sütüyle birleştirebiliyomuyum yada ayrı ayrı bıberonlamı vermem gerekiyor bılgısı olan bakabılırmı