aeaslan Merhaba. 1 ay 12 günlüğüz. 38. Haftada doğduğumuz için atak haftamıza 1 gün var olarak hesaplanıyor. Dünden beri uyumuyor bebeğim. Memede sancı giriyor gibi kendini kasıp ağlıyor bu kez de hırslanarak saldırarak emmek istiyor. Gündüz uykusu hiç yok bi saat uyudu sadece. Gece yine uyumuyor. Normalde emip uyurdu karnı tok olmalı ama hala emmek istiyor. Atak haftası olduğu için mi böyledir. Sab simplex ve probiyotik damla kullanıyoruz. Atak belirtileriyse kaç gün sürmüştü nasıl davranmam lazım lütfen yardımcı olur musunuz?
zlyym aeaslan gaz olabilir mi? Gaz olmadığından eminseniz atak olabilir yanlış hatırlamıyorsam 3 gün falan sürmüştü en önemlisi sakin olmanız gerekiyor ve kucakta sakinleştirmeniz uykuya direniyor ve uykusu olduğu için huzursuz ben kucağımda uyutuyordum bende kucağımda bebişimle beraber uyuyakalıyordum en kolay şekilde atlatırsınız umarım 🙏 😇
Ozge191204 aeaslan öncelikle ilk üç aylık dönemde bunlar sık tekrarlıyor gaz sancılarıdır kiraz çekirdeği ısı tıp koyun sırtına, masaj yapın karnına, ılık duş aldırın Ve pilates topu üzerinde zıplayın kucağınıza alıp. Süpürge sesi de iyi geliyor
Eminosman_dilek aeaslan atak olduğunu hemen anlarsınız ve hiç endişe etmeyin çünkü bu ilk atak ve diğerleri inanın daha zor geçiyor uzun sürüyor sabır çok önemli geçiyor zaten sadece bebeğiniz mutlu nasıl oluyorsa öyle davranın bırakın uyumasın 🙃 kolay gelsin şimdiden
aeaslan zlyym normalde de ara ara gaz sancısı tutardı ama bu ondan daha farklı uykuya bu kadar direnmezdi. Gözünden uyku akıyor ama dalamıyor bi türlü. İnsallah kısa sürer bizim de. Kucağımda sakinleştirmeyi deniyorum ben de çok teşekkür ederim
Ozge191204 aeaslan rica ederim ☺️ ama endişelenmeyin sizi çok iyi anlıyorum insan panik oluyor stres oluyor ama ne yazık ki ilk üç aylık dönemde ataklar korkutucu hatta çok fazla yorucu olabiliyor sabredin 🙏🏻 sonrası bebek hareketlendikce gazını kendi çıkardığı için rahatlama oluyor epey başka ataklar oluyor ama bu kadar yorucu ve zor geçmiyor onlar bence benim bebeğim 8 aylık su an ama ilk üç ay aşırı zorlandık. Kolikti gaz sancıları çoktu kiraz çekirdeğini mikrodalga veya normal fırında uc dk düşük ısıda yanlış hatırlamıyorsam yine de bir araştırın yanlışlık olmasın ısıtıp yatağın oyuntusu vardı bizde yatak oyuncusuna koyardık ısınınca kolay çıkardı gazı sevibebe nin reflü yatağı çok iyi gelmişti kiraz çekirdekli yatak e bebeklere var aklınızda bulunsun bir de siz de kimyon çayı demleyip için kimyon gaz çıkarmasına yardımcı olur bebeğin sizin sütünüzden geçer bebeğinize de. İnşallah ise yarar 🌸
aeaslan Ozge191204 o kadar tatlısınız ki söylediklerinizi mutlaka deneyeceğim. Çok çok teşekkür ederim 🌸💕🥹
Ozge191204 aeaslan yaa teşekkür ederim sizin tatlılıgınız o 🥰🌸 tecrübelerimi paylaşmak istedim sadece umarım ise yarar sizin bebeğinizde de, sağlıkla büyüsün 🤲🏻🤍
ybam aeaslan bir Bir buçuk aydır uyumuyordu malesef iki ay bir haftalik olduk bir türlü atak dönemden cikamadık gitti Dr dedi kolik fön sesi veya elektrik süpürgesi çalıştır sakinleşir biraz emzik kulanmaya başladım ağladığında ağzına veriyorum kısa süreliğine de olsa susuyor sabaha karşı 5 6 gibi uyuyoruz emzik kulan bir zararı yok nasıl olsa
aeaslan ybam emziği güzel emen çocuk şimdi çok hızlı emip aniden atıyor ağzından o da değişti anlamadım hiç 🥺