Milameri her bebegin gelişimi ayrıdır bebeginiz sizi güzel yönlendirecektir 🥰 4 bucuk aylıkken kucagımda kısa süreli oturtmaya başlamıştım cünkü cok istiyordu sonra 5 aylıkken destekli oturtmaya başladım 5 bucuk aylıkken kendisi yavas yavas desteksiz oturdu ve suan tam 6 aylık ve cok güzel oturuyoruz.. Bebeginiz en büyük rehberdir 🥰 saglıkla büyüsünler insallah