Hayallerim95 fark ediyor
En uygun olan tarife 22:00-06:00 arasında. Bulaşık makinası, çamaşır makinası ve diğer elektrikli ev aletlerini saat 10′dan sonra kullanırlarsa ödeyecekleri bedel daha az olacaktır. Tüketimin en pahalı olduğu saat, saat 5 ile 10 arası." Elektriğin en çok tüketildiği saatler 17 ile 22:00 arası. Böyle yazıyor nette