Kızlar sezeryan göbeğininizden nasıl kurtuldunuz o sarkıklık nasıl gitti gitti mi ya da ? Gebelikte 25 kilo aldım 8 ay içinde 28 kilo verdim ama göbeğim sadece birazcık küçüldü o sarkıklık hiç gitmedi hep böyle mi kalır ? İzlediğiniz spor videoları karın egzersizleri falan var mı önerdiginiz ya da içtiğiniz yediğiniz şeyler