Mama stoğu yapmıştım kızım son zamanlar da mamayı içmiyordu bende satmak için bir platform a koydum ve onaylamadı sonra şüphelendim ve e devletten barkod numarasını yazdım barkod numarasını tanımlı değil diyor acaba ben mi yanlış yaptım yoksa mamalar gerçekten Orjinal değil mi 😞 başına gelen var mı yardımcı olursanız sevinirim 🙄