Babyspiderman Kızlar bu ara çabuk hasta oluyorum ve antibiyotik kullanmam gerekiyor maalesef. Ve ne zaman kullansam sütüm azalıyor gibi hissediyorum. Hatta ilk mamaya da o zaman başlamak zorunda kaldım yetmedi sütüm. Sizde böyle bişey oldu mu ?