Benim oğlumda 18 aylık olacak haftaya o da aynı şekilde, abla diyor sadece anne baba aç kedi falan diyor ama çok nadir. Ben çocukların kendine has karakterleri olduğuna inanıyorum ve her çocuk birbirinden farklı süreçlerde ilerliyor. Çok bekleyip birden şakırdayan çocuklarda var 😊 bence sıkmayın canınızı