Merhaba kızlar .göğüs ucumda yarik oluştu resmen . .9 aylik bebeğim var .ilk doğduğunda bir defa meme ucumda yara olmuştu krem kullandm bir hafta sonra geçmişti .Şuan tekrar oldu acıyor ki dayanamıyorum agrisina .Sağlık ocağına gittim garmastan pomad en iyi krem onu kullan dedi.Kizlar varmı bildiğiniz başka birşey lütfen yardımcı olun bana