Rumsaaa benim evim biraz soğuk oluyo bebeğinin altini açacağım zaman yada banyo yaptıracağım zaman odanın soğuğu kırılması icin yakmak zorunda kalıyorum. yanina da su koyuyorum. siz nasil yapıyorsunuz bu şekilde bi zararı olurmu?
MasalAda Rumsaaa şimdi kullanmıyorum ama birazdaha havalar soğuğunca bende kullanmak zorundayım benim evim kışın çok zor ısınıyo nemli tutunca odayı bi sorun olmaz bide devamlı yanmadığı sürece