Kızlar dert yanma ve merak postu bu , anlayamıyorum kızım var 13 aylık evdeysek her şey saatli ve zamanlıysa mükemmel uyku yemek rutinler vs. Ama ola ki bi dışarı çıkalım , ola ki biraz şaşsın bi şeyler zindan oluyor her şey. Tamam daha küçük ayak uyduramayabilir ama bu kadar mı ya? Uykun geliyorsa uyu dışarıda azcık da olsa ne olacak veya uyuma biraz geçsin uyku saatin ortalığı yıkmanın lüzumu var mı bu kadar ? Yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum ama rabbim sağlık sıhhat versin de çok bunalıyor insan bazen. Bugün kahvaltıya gittim arkadaşlarımla güldü eğlendi uyku saati geldi feryat figan nasıl görmeniz lazım uyuması için elimden geleni yaptım ama asla uyumuyor dışarıda diye. Bu kadar mı ya , bu kadar hassaslık normal mi ? Bu dönemler de geçecek biliyorum ama çok darlamdım bugün.