Kızlar akşam birden kötüleştim göğüsum bitanesi birden taş gibi oldu sagdim sagilmadi geçmedi emzirmeye çalıştim bebek emmedi 2 aylık anneyim acile gittim mastit oldun dedi aqumentin vermişti ama ellerinde yokmuş onun yerine birebir aynısı emzirmeye sıkıntı olmayan klomoks verdi ezzane kullanan var mı ne kadar sürede iyi gelir acaba şuan göğsüm yine taş gibi ağrıdan duramıyorum resmen ne yapicam ben yarın mevlidimiz var çok çaresiz kaldım ya 😣