Kızlar selam 5 aylık bir bebeğim var. Sabahları çok neşeli gayet uyumlu bir bebek fakat bu aralar akşamları aşırı dengesiz davranıyor kahkahalar atarken birden çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor. Bir de ne yaparsam yapayım saat 12 yi geçmeden uyumuyor 🫠 sabah geç uyandığı için olduğunu düşünerek bu gün 8 buçuk gibi uyandırdım ama değişen birşey yok hala uyanık kucakta gezinmek istiyor 🤦🏻♀️ acaba diş sancısı mı var ya da ne olabilir akıl verirseniz çok sevinirim 🙏🏻