28 aylık oğlum 5 aylık kızım var.Kızım değil ama oğlum aşırı beni yoruyor inatlaşmalar okulda dün akşam kendini yerden yere attı 1 saat ağladı .Çalışıyorum akşam evde uyutana kadar işim bitmiyor deli oluyorum.Sabrım bazen dayanmıyor bagarıyorum.Eşim destek olmuyor iki çocukla nasıl basa çıkıcam bilmiyorum.Okulda dün yaptığı şeylerden sonra sitres sıkıntıdan başıma bir agrı girdi geçmek bilmiyor ne dediysem laf dinletemedim.Nasıl davranıcam ne yapıcam bilmiyorum