Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık bi 2 aylıkken doğru düzgün uyuyordu onun harici asla uyumuyor gece saat başı bazen 2 saatte bir uyanıyor asla derin uykumuz yok yatak yanımda bazen dönmeye korkuyorum öğlenleri biraz derin 2 saat uyuyor ve gece 12 de 1 de yatıyoruz yani çok üzülüyorum bir bebek o saatte yatar mı düzenimiz olsun istiyorum uyku eğitimi almayı düşünüyorum. Bebeğim böyleydi uyumuyordu şöyle yaptım uyudu diye bi öneriniz olur mu acaba bu durum beni ciddi yaşlandırdı hani kendi yorgunluğumu geçtim ama ona üzülüyorum o gece 1de yattıkça kahroluyorum bende hep sabaha karşı yatarım aslan erken yatma alışkanlığım çok yatsam sabaha kadar dönerim bana çekecek diye çok korkuyorum lütfen bana öneride bulunun uyku konusu beni çok yordu