Kızlar bebegim 6 ay 5 gunluk. Sütümün ozellikle gece yetmediğini düşünüyorum. 1 aydır ek gidada veriyorum o yüzden gündüz sorun olmuyor ama gece cok sık kalkiyor. Bebevit mama aldım ama kabul etmedi ve bebegim doğduğundan beri biberonu reddediyor.
Mamayi verdiğimde püskürtüyor.
Mama mi değiştirmeliyim yada nasil bir yol izlemeliyim?