gzdeylcn Baby&Plus aldım e bebekten ilk günler çok iyiydi şimdi hiç sağım yapmıyor elimle sıkınca bile daha iyi geliyor hiç memnun kalmadım bu markadan alıp başına böyle gelen oldumu ve aldığınız markadan memnun kaldığınız olduysa önerebilir misiniz?
sultan1210 gzdeylcn sıcak su sonrası sağım yaparsanız daha kolay sağabilirsiniz. Bir de oturarak değilde hafif öne doğru eğilip sağmayı deneyin :)
anne_yiz gzdeylcn bebebao şarjlı pompayı kullanıyorum gayet memnunum ama kısa zaman önce düşürdüm malesef temassızlık var gibi şarjda kullanıyorum
Dundarays gzdeylcn babyplus kullanıyorum elektrikli memnunum . İçinde dil kısmı var küçük takmalı çıkartmalı o çıkmış olabilir mi ?
Alerjikrinit gzdeylcn ben elektrikli kiwi kullandım 1 sene falan kullandım nerdeyse iyiydi geçen gün açtım ama pek eskisi gibi değil. Manuel mochi kullandım o daha iyi bence