Kızlar artık gerçekten delirmek üzereyim.Esimle boşanma aşamasındayız, çalışan anneyim ve asla uyumayan bı bebeğim var. Gerçekten çöktüm. Evden çalışıyorum öğlen uykusu geliyor 2 saat mizmizlaniuor asla uyumuyor. Uykusuzluktan yuruyemiyor düşüyor yine uyumuyor. Beşiğinde denedim ayağımda salladım ne yaparsam yapayım ayağa dikiliyor. Zor uyutuyorum. Gece 9 da 10 da bari uyusa da bende uyusam diyorum asla uyumuyor. Şuan cinnet geldi ağlayarak uyutmaya çalışıyorum. Belim sırtım koptu saatlerdir durmuyor. Ekran kapalı heryeri dağıttı heryer kirlendi oyun oynayalım diyorum bağırıyor bittim. Zaten zor bir dönemden geçiyorum birde iş yoruyor birde bu çocuk. Akşam bari uyusa da 2 bardak çay içsem diyorum bı dizi izlesem dinlensem yok. Bazen onu uyutmadan ben uyuyakaliyorum bas bas bağırıyor. Gece hala 2 3 defa uyanıyor. Hayatım bitti dayanacak gücüm kalmadı. Bazen gerçekten vurmamak için kendimi zor tutuyorum ama az önce yeter uyu artık bittim diye bağırdım korktu ağladı ama bazen cinnet geçirecek gibi oluyorum. Günlerdir kendime ayırdığım tek zaman 4 5 günde bir alabildiğim duş 😢