Kızlar saçlarım sarı ombreydi. Doğal saçım kahverengi. Garnier Açık Kahveyle boyadım çok güzel oldu doğal saçım gibi oldu yani ayırt edilmiyor neredeyse sadece 1 ay arayla 2 kere boyamama rağmen hala daha bile çok hafif bazı yerlerde açık ışıltılar var önceden kalan sarıdan dolayı diye düşünüyorum. 2 kere boyamış olmama rağmen koyu boyayla çok akar mı sizce?