2 ay önce doğum yaptım. 4-5 gündür adet olacak gibi kasık ağrım vardı emzirdiğim için adet olmam sanıyordum acaba enfeksiyon mu diyordum ama bugün lekelenme oldu. Sanırım adet oldum ama hala karnım ağrıyor 🙄🙄🙄 İlk adeti böyle ağrılı geçen var mı yoksa başka bir sorunum mu var anlayamadım 😢