Merhabalar, malum hava erken kararıyor havalar soğudu kızım 2 yaşında günde tek uyku yapıyor haliyle, yemek vs derken oyun oynuyoruz ama bazen tıkanıp kaliyorum oyun hamuru ile vakit geçiriyoruz, eğitici halısı var ona bakıyoruz, boya kalemleriyle resim yapmaya çalışıyoruz ama tabi hemen sıkılabiliyor ne yapacağımı bilemiyorum TV vs izletmek istemiyorum yalan da yok eşim izlerken çay içmeye salona geçince TV açık kalıyor biraz bakıyor ama genelde maç haber vs olunca pek sarmiyor kızımı tepemde gezmeye başlıyor onada meyve falan yediriyorum o esnada maks 10 10 buçuk gibi yatıyor bazen nedensizce asla uyumak istemiyor 12yi bulduğu bile oldu siz neler yapıyorsunuz banada fikir verir misiniz neler oynayabiliriz