Benimkilerde 14 aylık tek yumurta ikizleri. Bizimkiler şu an yürümuyorlar fakat bizde söyle bir durum var kendileri ne zaman isterse o zaman destekli yürürler oturmalarida çok geç oldu ve ben aşırı korkmustum doktorumuz tamamen kendi istekleriyle hareket eden bebekler olduğunu söyledi yani yapabilecekken yapmıyorlar. Onun haricinde bugün Bi tanesi sehpaya ve koltuğa tırmanıp çıktı kendi başına bizim için şok edici Bi gelismeydi cunku yuruyemiyorken tirmanabilmesi acayip tuhaf 😅 oyuncaklarını severler araba sürmeyi biliyorlar bazen legoları araba gibi sürdükleri oluyor 😅 kelimeleri tekrar etmeye çalışıyorlar mesela miyav miyav, deh, cici gibi… anne demiyorlar baba diyorlar 🥹 başkaaaaaa baskaaaaa pekte bisi yok yani. Yeni yeni bir de bay bay ve alkışı öğrendiler gibi canları isterse yapıyorlar. En son olarakta onlara hareketli kitap aldım ben ince motor becerisi gelişsin diye onunla kitapta ki nesneleri hareket ettirmeye çalışıyoruz işte onda da yarı başarılılar diyeyim. Şimdilik böyle. daha ne yapabilirler bilmiyorum açıkçası ben bıraktım da yani bakınca sinirlerim bozuluyor ister istemez hirslaniyorum benim bebeklerimde yapsın diye. En iyisi düşünmemek eğer bir problemleri yoksa çok takılmayın belki geriden geliyor olabilirler ama illa ki bazı şeyler zamanla olacaktır 🙏