Sdag0606 benim de vardı ama kilom yoktu hatta zayıf sayılırım ona rağmen insülin direncim çok yüksek çıktı. Tüp bebek tedavisi sırasında fark edildi doktor endokrine yönlendirdi endokrin doktoru ilaç verdi ve tempolu yürüyüş spor önerdi bir de beslenme programı verdi. Spor çok önemli kalp ritmi belirli seviyeye gelmezse kilo verilmiyor yani dümdüz yürümek yada evde sürekli hareket etmey yeterli değil. Spor salonuna gitmeye vaktim yoktu o sıralar Leslie videoları var Youtube’den bakabilirsin onu onermisti. Sonraki ay değerim düştü komple. Ama bende genetik yatkınlıkta var yani şuan kontrol altına aldık ama sen belki 1 belki 10 yıl sonra diyabet hastasi olursun dedi doktor. Şimdi iyiyim zaten insülin direnci düzene girince kilo vermek kolaylaşıyor