sahikakocarslanli Diyaraldemir noel.baba kiyafetinde sipariş verdim demiştiniz geldi mi acaba siparişiniz bende bugün vereceğim de önerir misin kalıpları nasıl
Diyaraldemir sahikakocarslanli siparişim geldi üst kalıpları biraz dar altlar uzun ama kemer takıldığı için sorun olmadı zaten içerisine bady giydireceğim
Salmanc sahikakocarslanli benm siparişimde geldi gitti gidiyordan aldım kalıp olarak geniş ayına göre alınabilir kargo dahil 35 e geldi çok kaliteli bişey beklenemez tabi bu fiyata fotoğraf falan çekmelik aldm ben
sahikakocarslanli Salmanc aynen bende sadece foto için istiyorum gitti gidiyor dan daha önce hiç alışveriş yapmadım bi tane mi satıcı var yoksa siz aldığınız ürünün linkini atabilir misiniz rica etsem