erva141_ ayselina58 bu durumu yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim benim bebeğimde aynı kendini geri çekiyor bırakınca çıldırıyor geride istiyor ama tutmuyor
seyyahbirisi ayselina58 merhaba benim bebeğimde öyleydi hatta videolarını çektim bir sürü doktora gösterecektim rabdevu bulmadım malesef sonra zamanla geçti normal miş daha sonra sorduğumda
meta1 ayselina58 bizimde 2. Ayda başladı aynı olay ayakta sallanarak emziryodum o zaman emiyo dene sende 3 aylığız şuan hala ara ara onu istiyo gaz sancısından dolayı yapıyo sallanınca rahatlıyolar
Kuzeysmom_ erva141_ benim bebeğim de aynı hareketler sergiliyor 2ay 17 günlük ve biraz huzursuz bu günlerde
Dilekkk099 erva141_ gazı var büyük ihtimal aynısını taşıyorum 1 ay 21 günlük kızım . 2. Çocuk olduğu için tecrübe diyim ilk oğlum da böyleydi Önce gazını çıkarıp rahatlaması lazım
erva141_ Dilekkk099 gazı olsa ayaklarini karnına çeker bağırır öyle yapmıyor emmek istiyor sadece verince de tutmuyor bu akşam vakitleri çok oluyor
Dilekkk099 erva141_ ilk çocuğum aşırı yaşlıydı ala çok şükür 2. Aydan sonra rahatladım kızımda birkaç gündür daha rahat çıkarıyor ama gece bu saat oldu hala uyumadı yine gazı var büyük ihtimalle
durker Bizdede oldu 2. Aylarda sütüm tanzikliydi ona bağladım ben yada meme reddi ama hiç inatlaşmadım yatarak emzirdim hep uykulu halde emzirdim kilo alımında bir sıkıntı olmadı suan 4 aylık yeni yeni kurtulduk
ymc516_ Merhaba aynı süreci yasamistim şuan oğlum 7 aylık. Sütün tazikli olmasından kaynaklanıyor. Bebek sütü çektiğinde direk boğazına gidiyor bu duruma sinirleniyor emmek istemiyor. Emzormeyi bırakmayın sakin uykulu olduğu dönemlerde emzirmeyi tercih edin
gap Bizde 2 ayligiz şuan çok az emiyo 7 8 dk Emip bırakıyor çok endişeleniyorum doyuyo mu doymuyor mu diye :(
mrsfly ayselina58 benimkide yapıyor genelde gaz ve tayzikli süt yüzünden yapıoyolar. Benim süt tayzikli ondan