Ambrossia Kızlar bugün kendimce uyku eğitimine bismillah dedim ve uzun çaba sonrası uyudu normalde ayakta sallayarak uyuyordu neyse saat 8 den beri 3. Ye uyanıyor normal mi ilk gün diye mi böyle 😅
Lulemom Ambrossia kaç aylık. Bide eğtiimi nasıl verdiniz. Yani mesela pış pış yapıp uyuttuysan oda bi destek. Hiç bi destek almadan kendi kendine mi uyudu yoksa yine bi destek var mıydı
Mom0008 Ambrossia tam olarak alışması düzenin oturması zaman alıyor canım sen böyle devam et bizim 1 ayı bulmuştu uyanmaların azalması
mcnyld Ambrossia coook normal egitim alıp memnun kalmayanlardanım ben 😁 birazda alısmasına baglı 1 haftaya oturur düzenin
Ambrossia Lulemom 6 ay 6 günlüğüz doktorumun önerisiyle yatır kaldır yöntemiyle yaptım ninnide söyledim tabi çünkü ninnisiz uyumaz her ağladığında kucağıma alıp sakinleşince bıraktım bi 30 kez yaptım sanırım sonra mayıştı emzik desteğiyle uyudu