Eykoi bana doktorun biri bronşit dedi sadece hava ile tedavi olur ilaç fayda etmez dedi şurup antibiyotik vs vermedi ilaçsız geçmez ilerlerse diye endişelendim başka bı doktora götürdüm o da bronşit değil dedi bitkisel şurup vericem öksürük için dedi fitospan verdi sadece kafam çok karıştı balgam hırıltı hızlı nefes alıp verme var şuan ama hangisine inanicagimi şaşırdım napicam bilmiyorum suruba bugün sabah başladım diğer doktor da hava verilmesi gerekiyo dedi kafam çok karışık ikisi de ozel doktor biri tavsiye üzerine gittiğim diğeri benim bebeklik doktorum napsam bilemedim hangisini yapsam hangisine inansam