yirmiikikasim23 kötü bır sonuç çıkarsa arıyorlar zaten çıkmazsa aramıyorlar benim bebeğim 9 buçuk aylık hem hastanede alındı hem saglık ocağında ama hıc arayan olmadı egerkı dedıgınız gıbı telefon çekmeme durumu olsa bıle bebegınızın Allah korusun sma vs gıbı hastalığı olsa E devletınde gözükür zaten