aslan-annesi Alparslann__ 3 ay 10 günlük 4-5 saatte bir 5 ölçek veriyorum geceleri artık uyanmıyor sabaha karşı 6-7 civarı acıkıyor
helloobitchs Alparslann__ 180cc veriyodum çok kustu sonra 150 düştük arada 120 veriyorum 150 veriyorum ama yine kusuyo ve mama bitince hep ağlıyor emziği veriyorum susuyo anlamadım
busradurukilic 90 cc veriyorum 2 ya da 3 saatte bir. Geceleri uyuyor uyandirmiyorum. 1 ya da 2 kere kalkiyor. Ama gece uykucu biraz az yiyor 60 cc.
Alparslann__ busradurukilic benim bebeğim de sizin bebiş gibi besleniyor dr az dedi kilosuna fazlasını da yemiyor
Alparslann__ aslan-annesi maşallah subhanallah ben vermek istememde içmez o kadar mama kilomuz da az zaten yemediği için
Alparslann__ helloobitchs midesi çok mu rahatsız olur ki ondan olabilir benim bebeğimde 90 dan fazla içmiyor biberonu ısırıyor ağlıyor
nuurrtrkmn 3-4 saatte 130-150 cc içiyor, emzirdiğim zamanda doymadığını düşündüğümde emmesinin arkasına hemen 30-60 cc yapıyorum Geceleri sadece emiyor, kendi uyanmıyor ama ben kaldırıyorum gece 2 kez, uykusunda emziriyorum
busradurukilic Alparslann__ düzenli bez değiştiriyorsunuz çişini güzel yapıyorsa doğuyordur . Aglamıyorsa sorun yok bence. Zorla da yediremezsin. Yedisinde kusar dolu dolu.
aslan-annesi Alparslann__ her çocuk kendine özeldir. Siz kendi bebeğinizin yaşam tarzına ve tercihine göre yaşayın bence en doğrusu bu. Makine değiller sonuçta. Bazen 3 saat sonra da açılabilir bazen 1 saat sonra da canı içmek isteyebilir. Gözlemlemek önemli