aybarsturan Annelerim bugün 2. Ay aşılarımızı olduk ateşimiz var 38.2- 37.8 gibi calpol verdik başka neler yapabiliriz sizin önerdiğiniz birşey varmı 🥺🥺
1gunes aybarsturan uzerini cok giydirmeyin battaniye ile sarmayin usrrini acin atlet ile kalsin ve nemli bez koyun anina koltuk altina
minikveannesii aybarsturan merhaba bende 2 ay asnda ateseden çok korkuyorum süreci nasl atlattnz tecrübelerinizj paylasr msnz ilk çocuğum ve tekim😕
aybarsturan 1gunes bı zıbın bi ince alt kaldı üzerini de örtmüyor um ama ıslak hiç sevmez altını bile değiltşrr ken çok tiksiniyor biraz daha geçmezse deneyeceğim
mbsimsek Calpol verdiysen yavaş yavaş düşürür zaten canım çok fazlada soyma bu sefer üşütür hasta olur
aybarsturan minikveannesii minikveannesii canım merhaba Ben aşı olduktan 1-2 saat sonra hemen mor calpol verdim ateşinin çıkmasınj beklemeden genelde çıkınca verin diyorlar ancak ben böyle tercih ettim gün içinde ateşi çıkmadı gece ye doğru biraz çıktı sanırım ilaç etkisi geçtiği için gece tekrar verdim 1-2 saat inde düştü sonra bir daha çıkmadı