Bebegimm1 37.4 olduğu gibi üstünü soyup pencere falan açayım o zaman . 38 olduğunda de ilaca başvuruyorum. Çok teşekkür ederim yardımınız ıcın. Ve bu ilacı verdikten sonra ateşi düştüğün de ben de bebegımle uyuyabılır miyim yoksa sabaha kadar başında beklemem gerek mi ?