efeninannesi4207 1 ay önce 650 ye almıştık hic kullanmadık desek yeridir sadece 2 kere gece açtık sobalı olduğu için evimiz şuan da annemgile geldik kullanmıyoruz artık.Resimdekinin aynısı gece lambasi gibi ışıkları farklı şekilde yanıyor 🤗