eliftugba dönemsel olarak iştahsızlık olabiliyor, belki azı dişi falan geliyor belki başka birsey, yani bebeği zorlamamak gerektigi söyleniyor, aralarda hergun yemek teklif edersiniz, bi lokma iki lokma ne kadar yerse, anne sutu yse anne sutuyle devam ille de yemiyorsa geçici bir süreç olduğunu ve bi süre sonra iştahını geleceğini söylüyor uzmanlar