melt biogai günde 5 damla sabah , sam simplex günde 3 defa doktorumuz 10 ar damla demişti ama eczacı 5 damla ver demişti ben de çok vermek istemediğim için 5 damla verdim sabah öğle akşam kullanımları bu şekilde okuyor ikisinin. Bı arada emzirdilten sonra karın üstü yatırın bi süre sonra tekrar pat pat yapın sırtına karnına baskı olunca çıkarıyordu benim bebeğim. Coook gazlıydı koliktii bebeğim 5.5 aylık olucaz hala ara ara var ama çok şükür yine de ama ne yaparsanız kesin çözüm değil tek çözüm zaman :) 3 Aysan sonra rahatlıyor bebişler . Bu Araf’a biz sap ı 1 ay biogai 3 ah kullandık.