Benimde bebegim ayni durumdaydi 3 gun bekle diyordu doktor,3 gun sonunda yapamazsa fitil uyguluyordum.Cox zor gunler yasadik,oturup agliyordum bazen,bebegimi oyle gordukce.Azerbaycanda bir ilac var ondan aldim ,1 ay bebegime duzenli verdim,kabizlik filan kalmadi.Bizde irsidir kabizlik.Shu an bebegim 6 aylik.10 gunlukden kabizdi.Ilac ismi-Bifidumbakterin