selim-im biz grundig kullanıyoruz. Evet bariz çekme yapıyor. Bebeğimin kıyafetleri bir beden küçülüyor resmen. Bizimkiler de öyle. Ve her ayarda kurutmuyor sadece 3 saat 17 dk da çalıştırınca kurutuyor. Ama gariptir ki 1,5 saatlik bebek programı bebeğimin çamaşırlarını kurutuyor. Ayrıca renkleri de bomboz oldu çarşafların. Evet çok büyük kolaylık ama bu sebepler de var ayrıca acayip kırışık çıkıyor makine biter bitmez sıcağıyla almazsanız. Yine de kurutma makinemin olmasına minnettarım. Bir günde tüm çamaşır işini bitirmiş katlayıp dolaplara yerleştirmiş olabiliyorsunuz. En çok bu açıdan seviyorum.