melo10 Merveaslan1 benim bebeğimde 14 aylık saat 19:00da bizimle birlikte yiyor akşam menüde ne varsa ona uygun bir şey değilse ona göre bir şeyler hazırlıyorum daha sonra meyve yiyoruz uyumadan öncede 20:30 21:00 gibi emziyorum
kuzucuks Merveaslan1 aksam yemeğini güzelce yiyince tekrar yatarken birsey vermeye gerek olmadığı söylendi bize, gerçekten de öyle, gündüz yemeklerini güzel yiyip, akşam da akşam yemeğini doyana kadar yediğinde o yetiyor bebege
Snmazra Akşam çok güzel yediyse bişi vermiyorum emziriyorum. Ama az yediyse yada biz erken yediysek yemeyi muz veriyorum yarim yada yoğurt. Benimkide sık uyaniyor bence açlıktan degol diş olabilir uyku gerilemesi atak vs olabilir