Merhaba, oglum 6 ay 15 gunluk. 5.5 ay olana dek yalnizca anne sutu icti, mama kullanmadik ve kilo alimi normalin uzerindeydi.
5.5 ay ltibari ile tadimlara basladik. Hic bir zaman doyurmaya calismadim 2 tatli kasigindan fazla yemiyor hatta, 1 2 sefer dolu dolu karnini doyurmustur. 1 2 gundur sutumun gelmedigini ve oglumun acliktan huysuz oldugunu fark ettim. Basina bu durum gelen oldu mu, ne yapabilirim, tavsiyelerinizi rica ederim.