Arkadaşlar oğlum 5 ay 5 günlük bu zamanımıza gelene kadar her 2 saatte bir 15 20 dk emzirirdim bu 2 haftadır 3 saatte 10 ar dk emiyor uykudada aynı şekilde ve çok hareketlendi sizce yeterli gelir mi doyuyor mu acaba diye endişeliyim sizinkiler nasıl? Yarın doktor randevumuz var doktora da soracam bizimkiyle aynı olan var mı