lceLady Kızlar hastaneye çok gidiyorum. Gitmişken devletten halledeyim dedim. İşleyiş nasıl oluyor? Önce genel muane için mi randevu almam lazım? Sonrasi için doktor mu randevu acıyor. Kanal tedavisi veya dolgu vs için nasıl oluyor yaptıran var mı?
PamukPrensesannesii lceLady Benim dişim ağrıyordu gittim muayne etti. Dolgu yapıcam dedi 1 hafta sonrasına tarih ve saat verdi o şekilde yapıldı.
Asym33 lceLady Devlet Hastanesi’nde kanal tedavisini hiç önermem her devlet için söylemiyorum ama genelinde düzgün yapmıyorlar
Alya-Sena lceLady ben agiz ve dis sagligi hastanesine gidiyorm ilk once randevu aliyorsnz sonra doktor film sonucuna gore oan ki musaitligine gorede dis cekimi kanal dolgu yapiyor. Mesela bu hafta dis cekimi yaptiysa obur hafta dolguya randevu olusturuyor.
ikiprensannesi53_ Bebiskus canınız çok mu sıkılıyor çocuklu anne alay konusunda nasıl vakit bulabiliyor dalga geçiyorsun ya dalga geçilecek kişisin aslında
Angel00 Alya-Sena merhaba bende ağız diş hastanesine gideceğim gittiklerimde hep çekim yaptırdım ön dişimde çürüme var ön dişimi yapabilirler mi sizce özel e mi gitmem lazım fiyatı yuzunden özel tercihim degil ama ön diş gülünce konuşunca meydan da haliyle korkuyorum ya
sadekahve_bitter lceLady yıllar önce gitmiştim önce normal randevu alınıyor işleme göre onlar veriyor ama 2-3 ay araları oluyordu o zaman şimdi belki değişmiştir