Artık algıları açılıyor. Düşünsenize bi sabah kalkıyosunuz koşmayı öğreniyosunuz buna ne tepki verirsiniz? Bebeklerdede böyle oluyo ne yapacaklarını bilmiyolar. Algıları açıldıkça emmek istemiyolar ve uyumak istemiyolar çünkü etraftaki olan hareketliliği kaçırmak istemiyolar. Bu da benim görüşüm ve izlemim☺️ Bizde 5 aylığınız hiçbir türlü uyutamıyorum ne sallayarak nede emzirerek. Gaz sorunumuz yok ama dişleri çok kaşınıyo. Nasıl uyutacağımı şaşırdım bağırıyor. Fikri olan varsa yazsın