İki oğlumu doğduğundan beri engin Yurdakula götürürdüm.yazın asla düşmeyen ateş enfeksiyon sorunu yaşadık engin hoca yurt dışında olunca Çağlar Yörgüç hocama götürdüm öyle bir ilgilendi ki büyük oğlumun senelerdir sık hasta olma sebebinin teşhisini koydu aslında fmf taşıyıcısymış onun sayesinde ateş ataklarımız bitti antibiyotik kullanmıyoruz çok uzun oldu ama Çağlar hoca olmasaydı biz hala her hafta antibiyotik kullanıyorduk kendisi işinde bir numara engin hoca içinde asla kötü diyemem ama senelerdir takip ettiği oğluma nasıl tanıyı koyamadı anlayamıyorum