mervemsiiiii Normal de her gün 2 kere kaka yapan 2.5 aylık oğlumu sadece emziriyorum 3 gündür kaka yapmıyor yarım çay kaşığı zeytinyağı verdim yine yapmadı ama rahatsız huzursuz da değil normal mi kaç güne kadar yapmaması normal
etuerk mervemsiiiii sadece anne sürü alıyorsa 10 güne kadar normal. Siz sürekli karnına masaj yapın yine de gaz atsın
melissaplt mervemsiiiii benim bebeğim neredeyse 7. Güne kadar yapöıyordu. Hemşiremiz 10 güne kadar normal diyordu hep herhangi bir ıkınma ağlaması yoksa müdahale etmiyorum . 8. Gün kendiliğinden yapıyor. Anne sütü aldığı için normal yani sütün yarıyor
etuerk mervemsiiiii benim oğlan 4 aylık iki oldu 10. Gün yapıyor. Ondan önce de 5. Gün yapardı. Baya toplu yapıyor kıyafetine falan geçiyor yani. Rahatsa sıkıntı yapma demiştir doktorum. Biriktirip yapıyormuş