enercisizkaldimanne NilMomm ben kendimi aşırı kötü hissediyorum ya hele böyle gergin agrasif ruh halim 🥴 9 ay oldu daha olmadım 🥺🥺
NilMomm enercisizkaldimanne hiç öyle bir şey yaşamadım ben ama rahatsızlık verenleri çok duydum o dönem geldiğinde.