aybarssmom_ söyleyin o birileri gelmesin bir zahmet önce onun önüne geçin.Çünkü önünüzdeki 1 ay önemli ve çocuğunuz şimdi emmeye alısmaya çalışıyor. Bu bir ay ilerde vah vah dememek için bir fırsat
O şu anda hızlı yoruluyor emerken uyuması yorulup bırakması sizi süt yok diye üzmesin.
3 aylık falan olana kadar bu böyle gider. Bol bol emzirin ten tene durun birbirinize bakın ve öpün koklayın 🥲 o kadar hızlı büyüyorlar ki bugünleri özlersiniz. Bir de sağarken 10 ml 20 ml demeyin. Çocuğunuzu gramajla büyütmeyin. Hiçbir insan aynı miktarda yemiyor bebekler de aynı olamaz. O yüzden istediğinde emer istediğinde uyur. 3 ay bunlara takılmamak gerekir