2 3 gündür bebeğimin bacaklarında bunlardan var. Bugün arttığını fark edip doktora yazdım. Vücudunu sabah akşam nemlendirin geçmezse getirin egzama olabilir dedi. Onun dışında uyku tulumu giydiriyorum 1 haftadır. Ev o kadar soğuk değil. Çorap da giydiriyorum 2 gündür. Acaba vücudu hava almıyor ondan mı oldu diye düşünüyorum. Ama sadece bacaklarında var. Huzursuzluğu falan da yok gayet normal.
